مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-30اقتصادي

استقبال بازار از اجاق گاز های دارای نانوپوشش قابل توجه بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، علی هجرانی دلیر مشاور آزمایشگاه و بخش تحقیق و توسعه شرکت کن صنعت آذین با اشاره به تولید تقریبا 7 هزار اجاق گاز دارای پوشش نانو در این شرکت گفت: - مشاور آزمایشگاه شرکت کن صنعت آذین گفت: استقبال بازار از اجاق گاز های دارای نانوپوشش های مقاوم به خوردگی و سایش این شرکت قابل توجه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، علی هجرانی دلیر مشاور آزمایشگاه و بخش تحقیق و توسعه شرکت کن صنعت آذین با اشاره به تولید تقریبا 7 هزار اجاق گاز دارای پوشش نانو در این شرکت گفت: با توجه به ویژگی های این پوشش و ایجاد ارزش افزوده در محصول، استقبال از این محصول قابل توجه بوده است.

البته هنوز بسیاری از مخاطبان ما از فناوری نانوپوشش به کار رفته در این محصولات مطلع نیستند به همین دلیل به دنبال آموزش و ترویج این فناوری هستیم.

پیش از این برنامه های آموزشی در نظر گرفته شده بود که به دلیل شیوع کرونا، این برنامه ها لغو شد.

اما در نمایشگاه لوازم خانگی که در آذر ماه برگزار می شود، دوره آشنایی با این فناوری را برای مخاطبان و بازدیدکنندگان برگزار خواهیم کرد.

استفاده از این نانوپوشش تاثیر چندانی روی قیمت نهایی محصول نداشته، اما ارزش افزوده زیادی برای مصرف کننده به دنبال دارد؛ بنابراین استفاده از آن موجب تنوع محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بازار از اجاق گاز های دارای نانوپوشش قابل توجه بوده است

استقبال بازار از اجاق گاز های دارای نانوپوشش قابل توجه بوده است