مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-30اقتصادي

روحانی: جنگ اقتصادی از سال 97 آغاز شده/ واقعیت ها را برای مردم بیان کنیم


این نکته مهم را خواهش می کنم توجه کنید جنگ اقتصادی در این 3 سال اتفاق افتاده است و آنچه در گذشته بوده، تحریم و نه جنگ اقتصادی بوده است.

- در آن شرایط تحریم دولت حداقل روزانه یک میلیون بشکه نفت صادر می کرد و قیمت میانگین آن نیز بالای 100 دلار بود و در مقاطعی به 120 دلار هم رسید و بانک های ما نیز با شرایط امروز مواجه نبودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با قدردانی از رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که این وزارتخانه امروز با بر دوش داشتن مسوولیت سنگین تامین کالاهای اساسی و ضروری و پیشبرد روند تولید، در خط مقدم جنگ اقتصادی است و همه باید این وزارتخانه را یاری دهند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با برشمردن چهار مسوولیت اصلی امروز وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اولین آن در بخش جهش تولید است که امسال همه ما مسئولیت داریم این شعار را محقق کنیم و باید امسال حرکت ما در عرصه تولید بهتر از سال های قبل باشد.

رییس جمهور با اشاره به آمار 5 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اظهارداشت: باوجود شیوع بیماری کرونا، این آمار نشان دهنده رشد قابل ملاحظه بخشهای صنعتی کشور از جمله فولاد، پتروشیمی، لوازم خانگی و خودرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: جنگ اقتصادی از سال 97 آغاز شده/ واقعیت ها را برای مردم بیان کنیم

روحانی: جنگ اقتصادی از سال 97 آغاز شده/ واقعیت ها را برای مردم بیان کنیم