مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-30حوادث

کشف بیش از 20 تن مواد مخدر در غرب تهران/ اراذل و اوباش تحت سیطره اطلاعاتی ناجا


فرمانده انتظامی سابق غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از 20 تن مواد مخدر در سال گذشته در محدوده غرب استان تهران، گفت: امروز با تلاش همکاران بنده هیچ اراذل و اوباشی در غرب استان تهران نیست که قدرت نمایی او از چشم پلیس دور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی سابق غرب استان تهران در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی غرب تهران در اردوگاه شهید منتظری اظهار داشت: به فضل الهی و حکم فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی در تیرماه 94 بنده به عنوان خدمتگذار در فرماندهی انتظامی غرب تهران منصوب شدم و مأمور به اجرای سلسله ماموریت ها در این حوزه شدم.

وی افزود: با 3 برنامه کلی افزایش امنیتط معیشت کارکنان و پیگیری حوزه عمرانی کار خود را با توجه به نوپا بودن این استان آغاز کردم و برای ارتقا امنیت 19 برنامه ارائه شد و عین آن نیز اجرا شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: موضوع آگاه سازی مردم و پیشگیری از وقوع جرائم در چند سطح ورود شد که در فضاهای محلی و رسانه های محلی فعالیت شد و به صورت میدانی نیز در این حوزه تلاش شد.

سردار خانچرلی گفت: هوشمندسازی شهرها در امر امنیت و پیشگیری از جرائم امری مهم است و موضوع افزایش فرهنگ ترافیک مبحث پیگیری بود که با توجه به حجم تصادفات در این حوزه تلاش شد و امروز شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 20 تن مواد مخدر در غرب تهران/ اراذل و اوباش تحت سیطره اطلاعاتی ناجا

کشف بیش از 20 تن مواد مخدر در غرب تهران/ اراذل و اوباش تحت سیطره اطلاعاتی ناجا