مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-30سياسي

1846 ناشنوا و کم شنوا تحت پوشش بهزیستی استان سمنان هستند


مدیرکل بهزیستی استان سمنان از فعالیت سه انجمن ناشنوایان در استان خبر داد و گفت: یک هزار و 846 نفر ناشنوا و کم شنوا تحت پوشش بهزیستی استان سمنان قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا ایزد پور صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت روز جهانی ناشنوایان به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان بابیان اینکه سه انجمن ناشنوایان در استان سمنان فعال است، ابراز داشت: این انجمن ها در شهرهای سمنان، دامغان و شاهرود قرار دارند که به جامعه هدف خود خدمات مناسب را ارائه می دهند.

وی ضمن بیان اینکه 787 زن و یک هزار و 59 نفر مرد کم شنوا و ناشنوا تحت حمایت بهزیستی هستند، افزود: در مجموع بهزیستی استان سمنان یک هزار و 846 نفر ناشنوا و کم شنوا را تحت پوشش خود قرار داده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری اجرای طرح غربالگری شنوایی سنین سه تا پنج در استان اجرایی شده است، ابراز داشت: طی مدت مذکور در بخش غیر دولتی به 170 کودک با اختلال شنوایی خدمات لازم ارائه شده است.

ایزد پور با بیان اینکه به 64 نفر خدمات جراحی و کاشت حلزون و تعویض قطعات داده شده است، در ادامه تصریح کرد: ارائه خدمات گفتار درمانی و تربیت شنیداری از طریق خرید خدمات از هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی به 70 نفر، پرداخت کمک هزینه خرید سمعک به 80 نفر و تهیه و تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1846 ناشنوا و کم شنوا تحت پوشش بهزیستی استان سمنان هستند

1846 ناشنوا و کم شنوا تحت پوشش بهزیستی استان سمنان هستند