مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:302020-09-29فرهنگي

خشکسالی در فیلم داستانی «در امتداد بی انتها» به تصویر کشیده شد


جمعی از هنرمندان یزدی با ساخت فیلم داستانی با عنوان «در امتداد بی انتها» سرانجام بی آبی و خشکسالی در سال های نه چندان دور را به تصویر کشیدند.

- یزدـ جمعی از هنرمندان یزدی با ساخت فیلم داستانی با عنوان در امتداد بی انتها سرانجام بی آبی و خشکسالی در سال های نه چندان دور را به تصویر کشیدند.

مهدی مرعشی، نویسنده و کارگردان این فیلم داستانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردمان ساکن در کویر بیش از دیگران مفهوم کم آبی و بی آبی را درک می کنند و آب برای آنها با مفهوم زندگی عجین شده است.

وی عنوان کرد: مردمان کویر با چشمان خود حرکت شن های روان و طوفان های خشمگین کویر را دیده اند و اگر عشق نبود هرگز در این نقطه از جهان نشانه ای از زندگی انسان وجود نداشت.

مرعشی بیان کرد: در امتداد بی انتها داستانی از ستایش عشق و زندگی است و بر اساس داستان آن، در آینده فرضی ولی نه چندان دور، بخش های بزرگی از زمین خشک و بی آب شده در حالی که مردمان به سمت مناطق پرآب تر مهاجرت کرده اند، عده اندکی با بی آبی مبارزه می کنند و مردی که در جستجوی یافتن آب های زیرزمینی است، مجبور می شود با دخترکی همسفر شده و از بیابان عبور کند.

وی یادآور شد: این فیلم به تهیه کنندگی سیدعلیرضا کاظمی و نویسندگی و کارگردانی مهدی مرعشی تولید می شود و پیام احمدی نیا، سیده ضحی کاظمی، محس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی در فیلم داستانی «در امتداد بی انتها» به تصویر کشیده شد

خشکسالی در فیلم داستانی «در امتداد بی انتها» به تصویر کشیده شد