مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-29حوادث

87 درصد از تماس های روزانه با تلفن 125 مزاحمت است


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: به طور متوسط روزانه 1148 تماس با خطوط 125 برقرار می شود که 87 درصد از آن مزاحمت تلفنی بوده و بیش از 50 درصد مزاحمت ها نیز با تلفن های عمومی رایگان برقرار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محسن گلابی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران با گرامیداشت روز آتش نشان اظهار داشت: اگر خبرنگاران در هر شیفت حاضر می شدند، متوجه می شدند یک آتش نشان در چند لحظه ممکن است در یک چندراهی قرار گیرد و باید در ثانیه باید تصمیم گیری های سختی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: زمانی که زنگ تلفن ستاد به صدا در می آید، در چند ثانیه باید واکنش نشان داد، آتش نشانان زمان زیادی را در اختیار ندارند و به تازگی رکورد به سه دقیقه و 53 ثانیه رسیده است.

وی تصریح کرد: آتش نشان باید صبور باشد و راه های میانبر را بداند زیرا سرعت آتش آنقدر زیاد است که 4 دقیقه هم برای رسیدن به آن زیاد است.

گلابی بیان کرد: شرایط به صورتی است که همه مردم از نظر اقتصادی در تنگنا هستند و این وظیفه آتش نشان را سنگین تر می کند، باید دید که نگاه به آتش نشانان در جامعه چگونه است و آیا جامعه دین خود را به آتش نشانان ادا می کند؟ گلابی عنوان کرد: در یک سال اخیر، 10 هزار و 140 مورد عملیات امداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 درصد از تماس های روزانه با تلفن 125 مزاحمت است

87 درصد از تماس های روزانه با تلفن 125 مزاحمت است