مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-29حوادث

انهدام 30 باند سرقت ظرف 48 ساعت در البرز/به سابقه داران ارفاق نمی کنیم


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از انهدام 30 باندسرقت و بازداشت 120 متخلف ظرف 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: این طرح ضربتی برای دومین بار در البرز اجرا شده است و در نظر داریم با بررسی پرونده متخلفین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در حاشیه دومین طرح شناسایی و برخورد با باندهای سرقت گفت: طرح های متعددی برای افزایش سطح امنیت استان پیشبینی شده است که یکی از آنها طرح مبارزه با سارقین حرفه ای و سرقت های خشن است.

این طرح برای دومین بار در سطح استان اجرا شده و در 48 ساعت گذشته با همت مسؤولین انتظامی و امنیتی 30 باند سرقت شناسنایی شده و 120 نفر هم در این راستا بازداشت شده اند.

مددی با هشدار به باندهای سرقت در سطح استان، ادامه داد: دستگاه قضایی با همتی بیش از گذشته و با همراهی تمام دستگاه ها و همکاران برنامه ریزی جدی برای برخورد شدیدتر با سارقان را در دستور کار قرار داده است.

سابقه کسانی که دستگیر می شوند شناسایی خواهد شد و در صورت سابقه دار بود تلاش خواهد شد نتوانند از نهادهای ارفاقی استفاده کنند و زمان بیشتری در زندان به سر خواهند برد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرج با اشاره به تعداد زیاد سرقت در سطح استان، گفت: بیشترین جرم صورت گرفته در استان سرقت است و با اقدامات صورت گرفته تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 30 باند سرقت ظرف 48 ساعت در البرز/به سابقه داران ارفاق نمی کنیم

انهدام 30 باند سرقت ظرف 48 ساعت در البرز/به سابقه داران ارفاق نمی کنیم