مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-29اقتصادي

20 درصد سهام پگاه گیلان وارد بورس شد


مدیرعامل شرکت صنایع شیر پگاه گیلان از ورود 20 درصد سهام شرکت پگاه گیلان به بورس خبر داد و گفت: بر اساس آمار 50 درصد شیر مصرفی در گیلان از استان های دیگر وارد می شود ولی شرکت پگاه سعی دارد با توسعه دام پروری و با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده و به زودی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عبدالله قدوسی ظهر امروز در دومین نشست شورای ارتباطات شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در سالن اجتماعات شرکت پگاه گیلان  با اشاره به آغاز روز جهانی شیر مدارس و جلوگیری از پوکی استخوان اظهار کرد: مهم ترین بخش اصحاب رسانه توسعه سلامت در جامعه بوده و باید این مسؤولیت اجتماعی خود را به درستی اجرا کنند.

وی یکی از اهدافِ شرکت پگاه را توسعه سلامتی و جلوگیری از پوکی استخوان در کشور دانست و گفت: در دهه 30 یک توافق میان سازمان یونیسف و وزارت بهداشت انجام و مقرر شد از طرف یونیسف دستگاه های تولید شیر به شرکت پگاه داده شده و شیر کشور و مدارس توسط این شرکت تولید شود .

مدیرعامل شرکت صنایع شیر پگاه کشور  با ابراز نگرانی از وضعیت پوکی استخوان در کشور بیان کرد: اگر سعی در جلوگیری رشد پوکی استخوان در کشور داریم باید از دوران مدارس از این اتفاق جلوگیری شود زیرا 90 درصد مردم ایران از کمبود استخوان رنج می برند لذا دولت مردان باید توزیع شیر مدارس را بودجه سالانه در نظر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد سهام پگاه گیلان وارد بورس شد

20 درصد سهام پگاه گیلان وارد بورس شد