مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-29فرهنگي

راه اندازی استودیو «راکت» به عنوان اولین تلویزیون اینترنتی قزوین


مؤسس یک واحد فناور مستقر در پارک و علم و فناوری قزوین گفت: در حال حاضر استودیو راکت اولین تلویزیون اینترنتی استان قزوین است و حدود 20 روز است که ما بستر سایت را به شکل VOD یا همان تلویزیون اینترنتی درآوردیم و به مناسبت روز سینما 4 فیلم کوتاه برگزیده جشنواره .

- راه اندازی استودیو راکت به عنوان اولین تلویزیون اینترنتی قزوین ایسنا/قزوین مؤسس یک واحد فناور مستقر در پارک و علم و فناوری قزوین گفت: در حال حاضر استودیو راکت اولین تلویزیون اینترنتی استان قزوین است و حدود 20 روز است که ما بستر سایت را به شکل VOD یا همان تلویزیون اینترنتی درآوردیم و به مناسبت روز سینما 4 فیلم کوتاه برگزیده جشنواره فیلم کوتاه استان را با همکاری انجمن سینمای جوان به مدت 10 روز اکران کردیم.

محمد پیله چی در گفت وگو با ایسنا با تشریح فعالیت های استودیو راکت اظهار کرد: استودیو فناوری استارتاپی راکت توسط جمعی از مهندسانی تشکیل شده که عاشق هنر هستند؛ در این استودیو درواقع ترکیب بین رشته ای میان فناوری، کسب و کارهای نوپا و هنر با هم ایجاد شده است.

وی در ادامه بیان کرد: پس از مطرح شدن ایده ها در نهایت 12 بهمن 1398 کار خود را به عنوان نخستین تلویزیون مهارتی- آموزشی اینترنتی استان قزوین با هدف ایجاد بستر آموزشی در فضای آنلاین آغاز کردیم؛ در این میان شیوع کرونا هم مزید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی استودیو «راکت» به عنوان اولین تلویزیون اینترنتی قزوین

راه اندازی استودیو «راکت» به عنوان اولین تلویزیون اینترنتی قزوین