مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-29بين الملل

مقام الحشد الشعبی: نیروهای این سازمان تحت امر مرجعیت و فرماندهی کل عراق هستند


یکی از مقامات مسئول در سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد و اطمینان داد که این سازمان تحت لوای مرجعیت دینی قرار دارد و از دستورات فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق پیروی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوعمار الدیراوی معاون اداره عملیات در سازمان الحشد الشعبی عراق، تصریح کرد که این سازمان در زیر خیمه مرجعیت دینی است و به دستورات فرماندهی کل نیروهای مسلح این کشور عمل می کند.

وی طی کنفرانس خبری که در کربلا درباره مراسم اربعین حسینی (ع)، برگزار شد، گفت: الحشد الشعبی در زیر خیمه مرجعیت دینی قرار دارد و به دستورات فرماندهی کل نیروهای مسلح عمل می کند اما برخی طرف ها برای تخریب وجهه این سازمان، به آن حمله می کنند.

این مقام الحشد الشعبی تاکید کرد که نیروهای عملیاتی الحشد الشعبی در برخی استان های عراق حضور دارند و هدف آنها برقراری و تامین امنیت است.

به نوشته پایگاه خبری ) اخیرا به دنبال حملات متوالی به اطراف سفارت بغداد، منابع و رسانه های آمریکایی و عربی نوشتند که وزیر خارجه آمریکا سران عراق را تهدید کرده که اگر این حملات ادامه پیدا کند، واشنگتن سفارت خود را خواهد بست.

منابع یادشده حتی گفته اند آمریکا با طرح این ادعا می خواهد بار دیگر گروه های مقاومت از جمله الحشد الشعبی و گردان های حزب الله را به اتهام اقدام علیه سفار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام الحشد الشعبی: نیروهای این سازمان تحت امر مرجعیت و فرماندهی کل عراق هستند

مقام الحشد الشعبی: نیروهای این سازمان تحت امر مرجعیت و فرماندهی کل عراق هستند