مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 22:152020-09-28حوادث

بخشی از عوارض شهرداری به تجهیز امکانات آتش نشانی اختصاص یابد


معاون استاندار تهران با تأکید بر ارتقاء سطح رفاهی آتش نشانان گفت: توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری روز دوشنبه با حضور در ایستگاه های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهریزک و باقرشهر ضمن تقدیر از زحمات آن ها با اشاره به اهمیت و دشواری کار آتش نشانان اظهار کرد: آتش نشانان، ایثارگران و دلاوران عرصه های خطر هستند که جان خود را برای نجات جان انسان ها به مخاطره می اندازند.

وی ادامه داد: تقویت آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی، توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی دارد.

فرماندار ویژه ری با تأکید بر تأمین لباس حریق برای آتش نشانان عنوان کرد: با توجه به گرانی لباس، تمهیدات لازم برای خرید 40 دست لباس حریق باید توسط شهرداری ها انجام شود.

توکلی کجانی همچنین با اشاره به مشکل تأمین اعتبار تجهیزات آتش نشانی گفت: بخشی از اعتبار عوارض شهرداری باید برای تجهیز امکانات آتش نشانی اختصاص پیدا کند چرا که تکمیل و تأمین این تجهیزات نقش مؤثری در مواقع بحران دارد و باید جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از عوارض شهرداری به تجهیز امکانات آتش نشانی اختصاص یابد

بخشی از عوارض شهرداری به تجهیز امکانات آتش نشانی اختصاص یابد