مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 18:102020-09-28حوادث

زنگ روز ایمنی و آتش نشانی در گز برخوار به صدا درآمد


مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: هماهنگی میان امکانات، تجهیزات و نیروهای انسانی، مشمول گذر زمان نشدن انگیزه عوامل آتش نشانی و برنامه ریزی مدون و منسجم در ارائه خدمات سه شاه کلید اصلی در ایمنی و امداد رسانی است.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: هماهنگی میان امکانات، تجهیزات و نیروهای انسانی، مشمول گذر زمان نشدن انگیزه عوامل آتش نشانی و برنامه ریزی مدون و منسجم در ارائه خدمات سه شاه کلید اصلی در ایمنی و امداد رسانی است.

منصور شیشه فروش امروز (دوشنبه-7 مهر ماه) در بازدید از مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر گز برخوار با اشاره به هفتم مهر روز گرامیداشت فعالان و عوامل آتش نشانی و ایمنی، اظهار کرد: نامگذاری این روز در تقویم سالانه به منطور شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی به مردم از خدمات و فعالیت آتش نشانان و شهرداری و تبیین برنامه های سال آینده بوده است.

وی، با بیان اینکه امسال زنگ روز ایمنی و آتش نشانی استان اصفهان در شهر گز برخوار نواخته شد، افزود: سه کلید اساسی در زمینه خدمات رسانی و ایمنی در حوادث و بحران ها باید در اولویت قرار گیرند که در ابتدا توجه به اثرگذاری عوامل آتش نشانی و امدادی بر حوادث و مدیریت بحران قبل از وقوع حادثه است و این میسر نیست مگر با تجهیز امکانات، تقویت نیروی انسانی و آماده سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ روز ایمنی و آتش نشانی در گز برخوار به صدا درآمد

زنگ روز ایمنی و آتش نشانی در گز برخوار به صدا درآمد