مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-28حوادث

قاتل: به خاطر گاو و گوسفند آدم نمی کشم


مرد دامدار که به اتهام قتل عمد دوستش به قصاص محکوم شده بود و در یک قدمی چوبه دار قرار داشت با ارسال یک نامه از سوی مردی زندانی سرنوشتش را تغییر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده از 10 سال قبل با قتل مرد میانسالی به نام سهراب در پیشوای ورامین آغاز شد.

مأموران در تحقیقات اولیه دریافتند مقتول در جریان درگیری با مردی از سوی وی با چاقو مجروح شده و سپس با چند خودروی عبوری تصادف کرده و جان باخته است.

همسر مقتول در توضیح ماجرا گفت: در خانه بودم که فردی با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت که سهراب مجروح شده است بلافاصله خودم را به محل رساندم و دیدم که آمبولانس در حال انتقال همسرم به بیمارستان است.

من هم با او همراه شدم.

در داخل آمبولانس سهراب به من گفت که سیروس یکی از دوستانش به او چاقو زده است.

در حالی که مأموران به دنبال سیروس بودند از بیمارستان خبر رسید که سهراب فوت کرده و پرونده در اختیار مأموران ویژه قتل قرار گرفت سپس سیروس به اتهام قتل سهراب بازداشت شد اما او اتهام قتل را نپذیرفت و گفت: من در زمان قتل سرکارم بودم اما شاهدی ندارم که این موضوع را تأیید کند.

با این حال وقتی مأموران دریافتند سیروس که مردی دامدار است با سهراب اختلافات مالی داشتند و با توجه به اظهارات همسر مقتول و شهادت چند نفر علیه متهم کیفرخواست صادر و پرونده برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل: به خاطر گاو و گوسفند آدم نمی کشم

قاتل: به خاطر گاو و گوسفند آدم نمی کشم