مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-28سياسي

30 میلیارد تومان اعتبار به مرکز جامع سرطان همدان تزریق می شود


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: طبق وعده رییس سازمان برنامه و بودجه 30 میلیارد تومان اعتبار به پروژه بزرگ مرکز جامع سرطان همدان تزریق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر دوشنبه در بازدید رییس و اعضای کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان از روند اجرایی مرکز جامع سرطان که با حضور فرماندار همدان انجام شد؛ گفت: همه مدیران، پای کار هستند تا این پروژه خیری به سرعت پیش برود و امیدواریم شاهد قدم های بعدی این مجموعه در استان همدان، باشیم.

وی با تأکید بر اینکه اراده مضاعفی برای رها نکردن چندین کار اثرگذار در استان همدان وجود دارد، اظهار کرد: همه مسئولان موظف هستند مرکز جامع سرطان همدان را به سرانجام برسانند.

حاجی بابایی احداث بیمارستان های سینا و قلب را اقدامات مشترک بنیاد مرحوم فرشچیان و دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: پروژه مرکز جامع سرطان همدان نیز سومین اقدام خیرخواهانه بنیاد مرحوم فرشچیان است و به طور حتم آخرین کار این مجموعه نخواهد بود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر هزینه کردهای میلیاردی این پروژه بزرگ، عنوان کرد: با احتساب تزریق بودجه 100 میلیارد تومانی سهم دولت و 100 میلیارد تومانی سهم بنیاد مرحوم فرشچیان و تجهیز دستگاه های مورد نظر این مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیارد تومان اعتبار به مرکز جامع سرطان همدان تزریق می شود

30 میلیارد تومان اعتبار به مرکز جامع سرطان همدان تزریق می شود