مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-28سياسي

استان بوشهر 582 معلم و دانش آموز شهید دارد


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر در طول هشت سال دفاع مقدس 111 معلم شهید، 471 شهید دانش آموز تقدیم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان و طلایه داران تربیت شهرستان گناوه آموزش و پرورش استان بوشهر در طول هشت سال دفاع مقدس 111 معلم شهید، 471 شهید دانش آموز، چهار هزار رزمنده، 92 نفر آزاده و صدها جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: آموزش و پرورش در همه حوزه ها در نظام مقدس انقلاب اسلامی فعال بوده و دین خود را ادا کرده است.

موحدی اظهار داشت: آموزش و پرورش با برگزاری یادواره شهدا در مدارس و همچنین اردوهای راهیان نور یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه می دارد و آنها را به نسل جوان انتقال می دهد.

وی تصریح کرد: سه ضلع خانواده، آموزش و پرورش، نظام و حاکمیت در پرورش یک فرد نقش مؤثری دارند و شهیدان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم محصول نفس پاک معلمان در مدارس هستند.

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: تلاش و توجه ما در آموزش و پرورش به همه جنبه های تعلیم و تربیت است و ما در حوزه پرورشی نیروهای متخصص و پرتلاشی داریم که دستاورد آن مقام و رتبه های متعدد استانی و کشوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر 582 معلم و دانش آموز شهید دارد

استان بوشهر 582 معلم و دانش آموز شهید دارد