مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-28حوادث

تاریخ نگاری فعالیت مردان آب و آتش از گذشته تا امروز


مستند «تاریخ نگاری آتش نشانی از طهران قدیم تا تهران امروز» به کارگردانی علی آمره ای امروز همزمان با روز آتش نشانی از شبکه پنج سیما پخش می شود.

- مستند تاریخ نگاری آتش نشانی از طهران قدیم تا تهران امروز به کارگردانی علی آمره ای امروز همزمان با روز آتش نشانی از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند تاریخ نگاری آتش نشانی از طهران قدیم تا تهران امروز به کارگردانی علی آمره ای امروز 7 مهر ماه همزمان با روز آتش نشانی ساعت 16 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

این مستند که به تاریخچه آتش نشانی شهر تهران می پردازد اتفاقات و حریق کوچه های قدیم طهران را با تصاویر آرشیوی قدیمی و ایثار و جانفشانی مردان آتش نشان را تا به امروز نمایش می دهد.

تاریخچه ساخت اولین آتش نشانی در قبرستان حسن آباد در ابتدای قرن، بررسی چند آتش سوزی معروف تهران در زمان قدیم مثل شمس العماره و انبار فرش بانک کارگشایی در این مستند روایت می شود.

نگاهی بر چند برج مدرن امروزی در تهران به لحاظ ایمنی در مقابل آتش، بررسی فعالیت های ستاد فرماندهی و مرکز فوریت های 125، یاد و خاطره شهدای آتش نشان و به خصوص شهدای پلاسکو از دیگر بخش های این مستند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ نگاری فعالیت مردان آب و آتش از گذشته تا امروز

تاریخ نگاری فعالیت مردان آب و آتش از گذشته تا امروز