مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:002020-09-28سياسي

حماسه یک ارتشی به روایت سردار نوریان


شهید سرافراز مهندس محمد مهدی قدسی زاده از خطه سیرجان کرمان است که در زمره پاکان و رستگاران راه یافته به مقام قرب الهی به عنوان اسوه می درخشد.

- شهید سرافراز مهندس محمد مهدی قدسی زاده از خطه سیرجان کرمان است که در زمره پاکان و رستگاران راه یافته به مقام قرب الهی به عنوان اسوه می درخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سردار نوریان در یادداشتی از شهید سرافراز مهندس محمد مهدی قدسی زاده می گوید.

در این یادداشت می خوانیم:شهید سرافراز مهندس محمد مهدی قدسی زاده از خطه سیرجان کرمان است که در زمره پاکان و رستگاران راه یافته به مقام قرب الهی به عنوان اسوه می درخشد.

انسانی مؤمن و شریف، فرهیخته و بصیر با روحیه انقلابی، که در وقت خطر و کارزار جنگ در سلک مجاهدین فی سبیل الله به ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران پیوسته و لباس سربازی و رزم به تن می کند.

با احساس مسئولیت در خط مقدم جبهه آبادان که حساس ترین منطقه سرزمینی در تجاوز گسترده رژیم بعثی صهیونیستی محسوب می شد، حضور یافته و سر از پا نشناخته انجام وظیفه می کند، آن هم در شرایطی که خرمشهر عزیز زیر چکمه های مزدوران از خدا بی خبر به خونین شهر تبدیل شده و آبادان از سه طرف در محاصره قرار گرفته و دشمن با تمام قوا قصد اشغال این جزیره استراتژیک را دارد غیرت جوان ایرانی مسلمان شیعه اثنی عشری، که از مقتدایش حسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه یک ارتشی به روایت سردار نوریان

حماسه یک ارتشی به روایت سردار نوریان