مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-28سياسي

برای حل مشکلات جامعه به ایثارگری دوران دفاع مقدس نیازمندیم


به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ورشادت های رزمندگان اسلام ازایثار گران و فرزندان خانواده های شهدای شاغل درمجموعه دادگستری شهرستان اسلامشهر تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، رضا کمیلی مقدم رییس دادگستری شهرستان اسلامشهر صبح امروز در آیین معنوی تجلیل از ایثارگران مجموعه قضایی شهرستان اسلامشهر در محل سالن اجتماعات دادگستری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، اظهارکرد: هشت سال دفاع مقدس ایثارگران  ایران اسلامی، دفاع از تمامیت ارضی و آرمان ها، اعتقادات، شرف و موجودیت کشور ما در برابر تمام دنیا  و استکبارجهانی همواره امری ممدوح و پسندیده بوده است.

وی با اشاره به دستاوردهای سال های دفاع مقدس ملت ایران با دشمنِ تا دندان مسلح، افزود: 8 سال دفاع  مقدس همه مردم کشور ما از اقشار و احزاب و گروه ها و ادیان مختلف فارغ از هر نوع دیدگاه و نگرشی با اقتدار و صلابت از آرمان های نظام وجغرافیای کشورمان دفاع کردند و اجازه نداند حتی یک وجب خاک کشورمان درتصرف دشمنان باشد.

رییس دادگستری شهرستان اسلامشهر با تأکید براینکه ملت ایران به فرمان امام خمینی(ره) در برابر تعرض ناجوانمردانه به تمامیت ارضی کشورمان ایستادگی ومقاومت کردند، بیان کرد: در شرایط کنونی کشور، مردم نیازمند پاسخگویی مناسب، تکریم، عزت، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مشکلات جامعه به ایثارگری دوران دفاع مقدس نیازمندیم

برای حل مشکلات جامعه به ایثارگری دوران دفاع مقدس نیازمندیم