مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-28فرهنگي

آرشاک قوکاسیان تجلیل شد/ ادامه تولید مستندها با بیوک میرزایی


تولید مستندپرتره های حوزه دوبله و صدا در شبکه مستند سیما با ساخت اثری از بیوک میرزایی به کارگردانی ابوالفضل توکلی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، آیین بزرگداشت آرشاک قوکاسیان و رونمایی از مستند قصه آرشاک به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی شامگاه یکشنبه 6 مهر در سالروز تولد این هنرمند پیشکسوت برگزار شد.

در این مراسم محسن یزدی مدیر شبکه مستند، ابوالفضل توکلی کارگردان مستند قصه آرشاک ، تورج نصر، بیوک میرزایی، علی همت مومیوند، شهراد بانکی، سمیه رهنمون، فریدون اسماعیلی، لادن سلطان پناه، مریم شاهرودی، نغمه عزیزی، کریم بیانی و کسری کیایی از هنرمندان دوبله و صدا و جمعی از هنردوستان حضور داشتند.

مستند پرتره پیشکسوتان دوبله و صدا ادامه دار خواهد بود مدیر شبکه مستند در مراسم رونمایی از مستند قصه آرشاک و تجلیل از آرشاک قوکاسیان با قدردانی از حضور هنرمندان دوبله گفت: هر کاری کرده ایم، وظیفه مان را انجام داده ایم و برای عرض ادب به هنرمندانی بوده است که سال های سال زحمت کشیدند و مردم صدا و تصویرشان را دوست شان دارند.

یزدی افزود: چه قدر خوب بود که همه ما صرف نظر از گرایشات، لهجه ها و عقایدمان به یک آرمان بزرگ یعنی سربلندی کشورمان فکر می کردیم و برای خوشحال کردن مردم و این که کشور روبه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرشاک قوکاسیان تجلیل شد/ ادامه تولید مستندها با بیوک میرزایی

آرشاک قوکاسیان تجلیل شد/ ادامه تولید مستندها با بیوک میرزایی