مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-28بين الملل

کرملین: زمان مقصرشناسی در قضیه قره باغ نیست


سخنگوی کرملین ضمن تأکید بر اینکه در حال حاضر زمان مناسبی برای تعیین مقصر در قضیه «قره باغ» نیست، گفت که اگر لازم باشد، رییس جمهور روسیه با رییس جمهور آذربایجان گفت وگوی تلفنی برقرار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) در کنفرانس خبری خود ضمن از طرفین آذربایجانی و ارمنی درخواست کرد که از هرگونه اقدامی که به صورت ناخواسته به دامن زدن به تنش ها منتهی می شود، خودداری کنند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس ، پسکوف با اشاره به تنش های اخیر ارمنستان و آذربایجان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی گفت: در حال حاضر ما از تمامی طرفین، بخصوص طرفین درگیر خواهان خویشتنداری حداکثری هستیم و می خواهیم از هرگونه اقدامات نظامی و هرگامی که به تشدید ناخواسته اوضاع منجر شود، بپرهیزند .

بنا به گفته پسکوف، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه با رهبری آذربایجان گفت وگوی تلفنی برقرار می کنند و در این خصوص توضح داد: اگر لازم باشد، این تماس تلفنی (میان پوتین و رییس جمهور آذربایجان) قطعاً برقرار می شود .

سخنگوی کرملین در حالی درباره احتمال تماس تلفنی پوتین با رییس جمهور آذربایجان صحبت کرد که پیش از این اوایل روز یکشنبه، با نیکل پاشینیان نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات اخیر میان آذربایجان و ارمنستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: زمان مقصرشناسی در قضیه قره باغ نیست

کرملین: زمان مقصرشناسی در قضیه قره باغ نیست