مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-28بين الملل

پربازدیدترین اخبار سیاسی هفتم مهر ایسنا


دو دلیل سفر وزیر خارجه عراق به تهران/ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه/ تاکید ظریف بر پرهیز از درگیری های جناحی/ مهر UNKNOWN روی پرونده سقوط پرواز فرماندهان ارشد نظامی/ اصلاحات در حصر چالش های درونی و.

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

دو دلیل سفر وزیر خارجه عراق به تهران به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا تحلیل یک کارشناس مسائل غرب آسیا از دلایل سفر وزیر خارجه عراق به تهران در صدر اخبار پر مخاطب قرار گرفت.

صابر گل عنبری با اشاره تهدید آمریکا برای بستن سفارت خود در عراق در صورت تداوم حملات برخی گروه های مسلح عراقی به منافع آمریکا در عراق، گفت: به نظر می رسد دولت عراق، در سایه فشارها و تهدیدهای واشنگتن با اعزام وزیر خارجه خود به ایران می خواهد که تهران به این گروه ها فشار آورده تا از حملات خود به این مناطق بکاهند و در واقع ایران به نوعی به دولت الکاظمی در اعمال فشار به این گروه ها کمک کند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا افزود: موضوع دیگر بحث تصویب قانون انتخابات در عراق است که روز شنبه نیز نمایندگان پارلمان این کشور نتوانستند درباره آن به توافق برسند و طیفی از این نمایندگان نزدیک به ایران هستند، از ین رو، این احتمال دور از ذهن نیست که آقای فواد حسین در این سفر خواستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی هفتم مهر ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی هفتم مهر ایسنا