مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-28اجتماعي

احداث باغ راه سلامت در حاشیه بزرگراه نواب


با بهره برداری از پروژه کوچک مقیاس باغ راه سلامت در محدوده منطقه 17، ایستگاه مترو بریانک از طریق مسیرهای پیاده و دوچرخه به خیابان شهید غلامرضایی متصل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، گفت: پروژه ی محله محور احداث باغ راه سلامت شامل ایجاد مسیرهای پیاده و دوچرخه در حاشیه بزرگراه شهید نواب(حدفاصل ایستگاه متروی بریانک تا خیابان شهید غلامرضایی) بوده و طول آن به بیش از یک کیلومتر می رسد.

وی، تخریب و جدول کاری را از عمده اقدامات در حال اجرای این پروژه دانست و یادآور شد: اجرای پروژه احداث باغ راه سلامت در راستای تاکیدات مدیران شهری و دستورالعمل شهرداری تهران با رعایت صرفه جویی در منابع مالی و کمترین میزان تخریب در حال انجام است.

غمخوار با اشاره به راهبردهای شهرداری تهران پیرامون اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی، افزود: اجرای پروژه های محله محور در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و تحقق مطالبات آنها تعریف شده و حوزه های ساماندهی، بهسازی و اصلاح پیاده روها و همچنین ایجاد مسیرهای دوچرخه در سطح محلات مناطق شهر تهران را در بر می گیرد.

سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهری، مناسب سازی فضاها و برقراری عدالت در برخورداری از خدمات، 26


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث باغ راه سلامت در حاشیه بزرگراه نواب

احداث باغ راه سلامت در حاشیه بزرگراه نواب