مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:102020-09-28سياسي

در دفاع مقدس نوابغ و استعدادهای بزرگی کشف شد


در جنگ نظامی با تفکر بسیجی و روحیه جهادی پیروز شدیم؛ امروز هم همان تفکر بسیج را نیاز داریم تا بر مشکلات معیشتی و جنگ اقتصادی پیروز شویم.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در جنگ نظامی با تفکر بسیجی و روحیه جهادی پیروز شدیم؛ امروز هم همان تفکر بسیج را نیاز داریم تا بر مشکلات معیشتی و جنگ اقتصادی پیروز شویم.

سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در همایش حماسه سازان ماندگار دفاع مقدس اظهار کرد: ما چهار دهه گذشته را در شرایطی رقم زدیم که هیچ تجربه ای در عرصه های مختلف نداشتیم اما امروز دریایی از تجربه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن یک جنگ تمام عیار را بر ما تحمیل کرد اما امام راحل(ره) با دم مسیحایی خود جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان کرد: معجزات دفاع مقدس بی شمار است اما یکی از بزرگترین برکات دفاع مقدس کشف استعدادها و نوابغی همچون شهید باقری و شهید طهرانی مقدم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بسیج گلستان، ملک شاهکوهی گفت: از یکایک شما پیشکسوتان جهاد و شهادت می خواهم در پایگاه های مقاومت بسیج حضور داشته باشید و تجارب خود را به جوانان امروز منتقل کنید.

وی خاطرنشان کرد: هرکس دل در گرو انقلاب اسلامی داشته باشد، بسیجی است و نگاه ما این نیست یک فرد حتماً باید در بسیج پرونده فعالیت داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دفاع مقدس نوابغ و استعدادهای بزرگی کشف شد

در دفاع مقدس نوابغ و استعدادهای بزرگی کشف شد