مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-28فرهنگي

«سبالو» به تهیه کنندگی فاطمه معتمدآریا آماده اکران شد/ یک پرتره


مستند «سبالو» که پرتره ای از زندگی محمود بردک نیا نوازنده و آخرین بازمانده از نسل منحصر به فرد سیاهان مهاجر بوشهر است، آماده نمایش شد.

- مستند سبالو که پرتره ای از زندگی محمود بردک نیا نوازنده و آخرین بازمانده از نسل منحصر به فرد سیاهان مهاجر بوشهر است، آماده نمایش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند سبالو به تهیه کنندگی فاطمه معتمدآریا و کارگردانی محسن نساوند آماده نمایش شد.

این مستند روایتی از زندگی محمود بردک نیا نوازنده سازهای کوبه ای و آخرین بازمانده از نسل طلایی، نادر و منحصر به فرد سیاهان مهاجر بوشهر است.

سبالو همچنین در لایه های زیرین خود نگاهی به تاثیر غیرقابل انکار رنگین پوستان آفریقایی تبار در موسیقی آیینی و سنتی جنوب ایران و بوشهر دارد.

محسن نساوند کارگردان سبالو با اشاره به اینکه پروسه تولید این مستند 8 سال به طول انجامیده است، بیان کرد: سال 88 درست زمانی که با محمود بردک نیا آشنا شدم و اتفاقا همان زمان استاد ناصر تقوایی هم 40 سال پس از ساخت مستند اربعین به بوشهر آمده بودند، جرقه ساخت این مستند در ذهنم زده شد و کم کم تحقیق ها درباره موضوع فیلم را شروع کردم.

وی در پایان اظهار کرد: از سال 91 بخش هایی از کار را فیلمبرداری کردیم اما به صورت جدی و منظم با رسیدن به فیلمنامه اصلی و قابل قبول،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سبالو» به تهیه کنندگی فاطمه معتمدآریا آماده اکران شد/ یک پرتره

«سبالو» به تهیه کنندگی فاطمه معتمدآریا آماده اکران شد/ یک پرتره