مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-28سياسي

سیره و روش زندگی آیت الله آقا نجفی برای جوانان تبیین شود


امام جمعه همدان بابیان اینکه آیت الله آقا نجفی ارتباط قوی با بسیجیان و جوانان داشت، گفت: سیره و روش زندگی آیت الله آقا نجفی باید برای جوانان تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از دو کتاب مرحوم آیت الله آقانجفی با گرامیداشت یاد این عالم همدانی، اظهار کرد: کتاب شرح اصول کافی مرحوم آقا نجفی همان طور که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره فرمودند کتاب ارزشمندی است که برای طلاب بسیار قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه کتاب علم اصول مرحوم آقانجفی بر اساس تقریرات درس مرحوم نایینی است، مطرح کرد: مرحوم نایینی در دوره برجستگی علم اصول قرار داشت و لذا تعابیر موجود در مباحث علمی آن دوران باعث شد تا علم اصول رشد داشته باشد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه نگرش مرحوم نایینی در علم اصول نسبت به معاصرین خود، عرفی تر است، عنوان کرد: روش اجتهادی ایشان جز مکتب نجف تعریف می شود که با مکتب قم متفاوت است.

وی افزود: آیت الله آقا نجفی تحت تربیت این عالم بزرگوار بوده و دارای نگاهی عقل گرایی است، به خصوص در شرح اصول کافی که متأثر از ملاصدرا و علم فلسفه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شرح اصول کافی کتاب دیگر مرحوم آقانجفی، از روش عقلی، فلسفی بهره مند است، مطرح کرد: اینکه فردی فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره و روش زندگی آیت الله آقا نجفی برای جوانان تبیین شود

سیره و روش زندگی آیت الله آقا نجفی برای جوانان تبیین شود