مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-28حوادث

آتش نشانان قشم تجلیل شدند


همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی، مجاهدان این عرصه خطیر در جزیره قشم تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، ظهر امروز همزمان با هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، مجاهدان این عرصه خطیر در جزیره قشم تجلیل شدند.

طی این آیین که با حضور امام جمعه این شهرستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونت های این سازمان در محل آتش نشانی قشم برگزار شد 30 آتش نشان این ایستگاه با اهداء شاخه گل، لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود تکریم شدند.

انجام 631 ماموریت آتش نشانی در 6 ماهه نخست امسال نجم الدین فریدونی رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی قشم در این آیین اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال 631 ماموریت در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: 137 مورد از این ماموریت ها مربوطه به مهار آتش، 286 مورد در بخش امداد و نجات و 208 مورد نیز مربوط به دفع خطر از شهروندان می باشد.

تامین تجهیزات اتش نشانی یکی از مهمترین اولویت هاست حمیدرضا مؤمنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز اظهار داشت: تامین تجهیزات مورد نیاز آتش نشانان جزیره برای خدمت رسانی بهتر یکی از اولویت های این حوزه است که طی چند روز آتی بخشی از اعتبار آن تامین خواهد شد.

وی افزود: سلامت نیرو از مباحث اساسی است و آتش نشانان باید همواره امادگی جسمانی خود را برای پوشش حداکثری حوزه عملیاتی و امدادرسانی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان قشم تجلیل شدند

آتش نشانان قشم تجلیل شدند