مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-28بين الملل

چین دیدار بی اجازه آمریکایی ها در هنگ کنگ را ممنوع کرد


دولت چین فرمانی را صادر کرده که طبق آن دیدار مقام های آمریکایی مستقر در هنگ کنگ با سیاستمداران و مقام های این جزیره به صدور اجازه وزارت خارجه چین منوط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال فشارهای ضد چینی واشنگتن و اعمال محدودیت ها علیه دیپلمات ها و مقام های چینی در آمریکا، پکن در اقدامی تلافی جویانه دیدارهای دیپلمات های آمریکایی مستقر در هنگ کنگ را به صدور مجوز وزارت خارجه چین منوط کرد.

بنا بر گزارش آناتولی ، برخی رسانه های محلی در چین خبر دادند که پکن در اقدامی علیه اقدامات اخیر آمریکا ضد دیپلمات ها و شهروندان چینی، دیدارهای مستقیم دیپلمات های آمریکایی مستقر در هنگ کنگ را ممنوع کرده و انجام این دیدارها را به مجوز وزارت خارجه چین منوط کرد.

طبق گزارش ها، دیپلمات های آمریکایی مستقر در هنگ کنگ اکنون برای دیدار با مقام ها، شخصیت ها و سیاستمداران این جزیره باید از وزارت خارجه چین مجوز بگیرند.

ساوت چاینا مرنینگ پُست گزارش داد، طبق فرمان دولت چین دیپلماتهای آمریکایی برای هر گونه دیدار رسمی، خصوصی و یا شرکت در جلسات و نشستها با هر سازمان عمومی یا خصوصی چینی یا گروه و پرسنل آن باید از پکن مجوز بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین دیدار بی اجازه آمریکایی ها در هنگ کنگ را ممنوع کرد

چین دیدار بی اجازه آمریکایی ها در هنگ کنگ را ممنوع کرد