مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-28سياسي

نتیجه ی اهانت به خون شهدا رسوایی است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: حرمت خون شهدا باید حفظ شود و کسانی که به خون شهدا اهانت و دهان کجی کنند، نتیجه اش رسوایی خواهد بود.

- ایسنا/یزد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: حرمت خون شهدا باید حفظ شود و کسانی که به خون شهدا اهانت و دهان کجی کنند، نتیجه اش رسوایی خواهد بود.

سرهنگ علی فاتحی شب گذشته در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: ماموریت یک پاسدار تمام نمی شود مگر با مرگ یا شهادت که پاداش مجاهدت او در راه خداوند است.

وی گفت: شهادت سردار سلیمانی، داغ بزرگی بر دل آزادگان جهان بود و حاج قاسم یعنی فناء فی الله و این مقام را پس از چهل سال مجاهدت مخلصانه بدست آورد.

این مسئول تصریح کرد: هر کسی از هدایت الهی گمراه شد و بیراهه رفت، فقط خود را مقصر بداند و دیگران را سرزنش نکند چرا که قطار این انقلاب در حال حرکت است و باید دقت کرد تا از این قطار جا نمانیم چرا که این انقلاب به نقطه رهایی خواهد رسید.

وی افزود: گاهی اوقات برخی در جامعه یادشان می رود که قدرت خدا از قدرت ابرهه های زمان بیشتر است و این موجب ضعف ایمانشان می شود و آنها را در پیمودن مسیر حق سست می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز، فاتحی در پایان بیان کرد: به یاری حق نخواهیم گذاشت که دشمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه ی اهانت به خون شهدا رسوایی است

نتیجه ی اهانت به خون شهدا رسوایی است