مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-28سياسي

جناح بندی ها، کشور را معطل کرده است/ مردم به فساد و تبعیض اعتراض دارند


عضو هیئت علمی گروه فرهنگ پژوهش پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برای این است که شجاعانه، منطقی و بدون کشمکش و نزاع سیاسی وارد میدان بشوید.

- ایسنا/کرمان عضو هیئت علمی گروه فرهنگ پژوهش پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برای این است که شجاعانه، منطقی و بدون کشمکش و نزاع سیاسی وارد میدان بشوید.

همین جناح بندی ها کشور را معطل کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم صبح امروز در مراسم آغاز به کار رسمی دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در کرمان اظهار کرد: از ابتکار استان کرمان برای تحقق بیانیه گام دوم تشکر می کنم و امیدواریم این کار به کل کشور تعمیم داده شود.

وی افزود: دوران امام راحل سربلندترین دوره ای بوده که در تاریخ کشور داشته ایم زیرا بدون هیچ ابزار مادی وارد صحنه شده و راهی باز کردند که مقام معظم رهبری به درستی ادامه دهنده آن راه است.

ذوعلم بیان کرد: قرآن کریم همه مسلمانان را دعوت به قیام می کند و باید این قیام لله و انفرادی و دسته جمعی باشد و کاری که شما انجام می دهید یکی از مصادیق قیام و جهاد است و پژوهش یکی از نمونه های قیام است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت و راهبری مقام معظم رهبری لله است، تصریح کرد: اقدام دوستان ابتکاری است و بدون دستور از بالا خودجوش و با نگاه انقلابی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناح بندی ها، کشور را معطل کرده است/ مردم به فساد و تبعیض اعتراض دارند

جناح بندی ها، کشور را معطل کرده است/ مردم به فساد و تبعیض اعتراض دارند