مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-28سياسي

پرداختن به سوژه های ناب دفاع مقدس نیاز به یک عزم ملی دارد


مسئول کارگروه بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی گفت: پرداختن به سوژه های ناب دفاع مقدس و آن مواردی که تاکنون گفته نشده نیاز به یک عزم ملی و جهادی دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک راضیه مجاوری،در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچیزی که امروز بعد از گذشت چهل سال از دفاع مقدس در مورد بانوان می توانیم بگوییم این است که نقش بانوان در هشت سال جنگ در متن دفاع بوده که با تأسی از اهل بیت(ع) و به ویژه بهره گیری از روحیه فاطمی و زینبی به الگوهای صبر و استقامت تبدیل شدند.

وی تصریح کرد: شاید یکی از ویژه ترین وجوه نقش آفرینی بانوان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که مکتوم مانده الگو آفرینی بانوان با عنوان الگوی سوم(زن نه شرقی نه غربی) بانوی مجاهد مسلمان ایرانی است.

 مسئول کارگروه بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی گفت: آنچیزی که امروز بعد از گذشت چهل سال از دفاع مقدس در مورد بانوان می توانیم بگوییم این است که نقش بانوان در هشت سال جنگ در متن دفاع بوده که با تأسی از اهل بیت(ع) و به ویژه بهره گیری از روحیه فاطمی و زینبی به الگوهای صبر و استقامت تبدیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به سوژه های ناب دفاع مقدس نیاز به یک عزم ملی دارد

پرداختن به سوژه های ناب دفاع مقدس نیاز به یک عزم ملی دارد