مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-28سياسي

ماموریت فرود روی قمر تایتان یک سال به تعویق افتاد


ناسا ماموریت پهپادی قمر تایتان واقع در مدار سیاره زحل را که یکی از مستعدترین اجرام سنگی میزبان حیات شناخته می شود به دلیل مشکلاتی که بیماری همه گیر کووید-19 ایجاد کرده است، - ماموریت فرود روی قمر "تایتان" یک سال به تعویق افتاد ناسا ماموریت پهپادی قمر "تایتان" واقع در مدار سیاره زحل را که یکی از مستعدترین اجرام سنگی میزبان حیات شناخته می شود به دلیل مشکلاتی که بیماری همه گیر کووید-19 ایجاد کرده است، تا یک سال دیگر به تأخیر انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، اگر منتظر ارسال یک هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد توسط ناسا به قمر زحل موسوم به تایتان (Titan) هستید، باید صبورتر باشید، چرا که ناسا به دلیل عوامل خارجی، پرتاب ماموریت دراگون فلای (Dragonfly) به معنی سنجاقک را تقریباً یک سال یعنی از سال 2026 به 2027 به تأخیر انداخت.

یکی از مهمترین عوامل خارجی که در توضیح این تاخیر ذکر شده، بیماری همه گیر کووید-19 است.

ناسا در ابتدا قصد داشت دراگون فلای را در سال 2025 به فضا پرتاب کند که ابتدا تا سال 2026 و اکنون تا سال 2027 به تعویق افتاده است.

and the first of any kind to carry its full science payload between multiple areas این یک پروژه بلند پروازانه از سوی ناسا است که اولین وسیله نقلیه علمی چند موتوره را بر روی یک جرم آسمانی مستقر می کند و اولین بار است که محموله علمی خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت فرود روی قمر تایتان یک سال به تعویق افتاد

ماموریت فرود روی قمر تایتان یک سال به تعویق افتاد