مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-28اقتصادي

پرداخت پاداش هیئت مدیره شرکت های دولتی براساس بهره وری آن ها


رییس سازمان ملی بهره وری اعلام کرد: پاداش هیئت مدیره شرکت های دولتی که گفته می شود سلیقه ای انجام می شود، از این پس طبق بند د تبصره 21 قانون بودجه سالجاری براساس بهره وری شرکت ها صورت می گیرد.

- رییس سازمان ملی بهره وری اعلام کرد: پاداش هیئت مدیره شرکت های دولتی که گفته می شود سلیقه ای انجام می شود، از این پس طبق بند "د" تبصره 21 قانون بودجه سالجاری براساس بهره وری شرکت ها صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری رییس سازمان ملی بهره وری ایران در ساختمان سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

در این نشست، فاطمه پهلوانی درباره تکالیف بهره وری در بودجه سال 99 اظهار کرد: در ماده 5 برنامه ششم توسعه دستگاه های اجرایی موظف هستند چرخه بهره وری را در دستگاه با رویکرد رشد اقتصادی پیاده کنند و ظرف 6 ماه برنامه خود را برای عملیاتی شدن به سازمان بهره وری ارائه دهند تا پس از تایید در سال اول در هیئت وزیران تصویب شود.

وی افزود: چهار سال برای استقرار چرخه بهره وری در برنامه ششم تلاش شده است که در این زمینه 34 دستگاه بزرگ ملی ذیل قانون مدیریت خدمات کشوری حضور دارند.

از آنجا که نمی شود در شش ماه چرخ های بهره وری را اجرایی کرد و زمان بندی قانون برنامه ششم درست نبوده است اما اصل هدف درست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت پاداش هیئت مدیره شرکت های دولتی براساس بهره وری آن ها

پرداخت پاداش هیئت مدیره شرکت های دولتی براساس بهره وری آن ها