مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-28حوادث

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در ساوجبلاغ


فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، اعضای باند سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 50 فقره سرقت دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی سلیمانی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق کوهسار، چندار و برغان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان با حضور در مناطق وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی متوجه شدند، سارقان با شناسایی خودروهای فاقد لوازم بازدارنده که در مناطق خلوت پارک شده اند، به شیوه های مختلف در خودرو را باز کرده و در تاریکی شب اقدام به سرقت لوازم آنها می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: کارآگاهان با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات گسترده یکی از سارقان سابقه دار و تحت تعقیب را شناسایی و ضمن زیر نظر گرفتن تحرکات او، متهم را در یک عملیات پلیسی حین شناسایی سوژه سرقت دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در بازجویی های صورت گرفته متهم به تشکیل باند سرقت و انجام 50 فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی 3 سارق دیگر اقرار کرد، اظهار داشت: در ادامه مخفیگاه همدستان متهم نیز در شهر هشتگرد شناسایی شده و در چند عملیات غافلگیرانه آنها نیز دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در ساوجبلاغ

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در ساوجبلاغ