مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-28حوادث

این آدم ها هر روز جهنم را به چشم می بینند!


تمام زندگیشان همدم آتش اند، هر روز زندگیشان جهنم را به چشم می بییند و هرشبشان را با کابوس شعله های آتش صبح می کنند، اما کارشان همین است و عشق به آدم ها و نجات زندگیشان باعث شده تمام این سختی ها را تحمل کرده و به بازی با آتش ادامه دهند.

- ایسنا/کرمانشاه تمام زندگیشان همدم آتش اند، هر روز زندگیشان جهنم را به چشم می بییند و هرشبشان را با کابوس شعله های آتش صبح می کنند، اما کارشان همین است و عشق به آدم ها و نجات زندگیشان باعث شده تمام این سختی ها را تحمل کرده و به بازی با آتش ادامه دهند.

امروز روز مردانی است که شبانه روز در حال نبرد با آتش هستند و شهدا و زخمی های بسیاری در این راه داده اند، اما هنوز هم مردانه پای کارند و هنوز هم هر جا آتشی شعله ور شود سراسیمه می روند و آدم ها را از شعله های بی رحم آتش نجات می دهند.

امروز (7 مهر) روز ملی آتشنشان است و به همین بهانه سراغ مدیرعامل آتشنشانی کرمانشاه رفتیم تا در خصوص وضعیت آتشنشان شهرمان و سختی های کارشان جویا شویم.

آتشپاد غلامرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سختی های کار آتشنشانان، گفت: هر کاری و هر حرفه ای سختی های خاص خود را دارد، اما در این بین حرفه آتشنشانی به خاطر ارتباطی که با آتش و حوادث مختلف دارد، به مراتب سختی های بیشتری هم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این آدم ها هر روز جهنم را به چشم می بینند!

این آدم ها هر روز جهنم را به چشم می بینند!