مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-28فرهنگي

استقبال هنرمندان کودک و نوجوان از نخستین جشنواره بازیگری مجازی مازندران


دبیر نخستین جشنواره بازیگری مجازی کودک و نوجوان استان مازندران گفت: هنرمندان کودک و نوجوان از نخستین جشنواره بازیگری مجازی مازندران استقبال بی نظیری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، مسعود تیر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال بی نظیر هنرمندان از از نخستین جشنواره بازیگری مجازی مازندران، اظهار کرد: در نخستین دوره از این جشنواره در هر بخش شاهد 65 اثر نمایشی از هنرمندان کودک و نوجوان در استان مازندران بودیم که پس از دوره نخست داوری ها، تعداد 11 اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی افزود: نخستین دوره از این جشنواره به طور رسمی از 25 مرداد در صفحه اختصاصی اینستاگرام نمایشک آغاز به کار کرد و به دلیل استقبال خوب هنرمندان در سطح استان مازندران و نیز به خاطر بازگشایی مدارس تمدید شد که در آخرین ایستگاه خود 31 شهریور به پایان رسید.

دبیر نخستین جشنواره بازیگری مجازی کودک و نوجوان استان مازندران عنوان کرد: یکی از ویژگی های خوب این جشنواره، پراکندگی جغرافیایی و استقبال بسیار خوب هنرمندان کودک و نوجوان در مازندران بود که از شرقی ترین نقطه استان یعنی بهشهر، نکا و نور تا غربی ترین شهرستان از نوشهر، تنکابن و رامسر و نیز استان هایی مانند اصفهان و کرمان بود که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و مطمئن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال هنرمندان کودک و نوجوان از نخستین جشنواره بازیگری مجازی مازندران

استقبال هنرمندان کودک و نوجوان از نخستین جشنواره بازیگری مجازی مازندران