مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 22:252020-09-27اقتصادي

باید اطلاعات خود را از کشو ادارات خارج کنیم


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت راه اندازی سیستم زیرساخت اطلاعات مکانی (SDI) گفت: باید اطلاعات خود را از کشو ادارات خارج کنیم و در محیط نرم افزاری قرار دهیم تا برای همه متقاضیان قابل دسترس باشد.

- محمدرضا پورمحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هر تصمیمی که ما می گیریم بر مبنای دایره آگاهی و اطلاعات است و اگر اطلاعات ما کامل تر باشد تصمیمات درست تری اتخاز می کنیم.

وی افزود: در برخی مواقع اطلاعات ما تک بعدی است؛ مثلا اداره آب می خواهد آب محله ای را تامین کند و ممکن است در مسیر لوله آب، کابل برق، لوله گاز و یا زیرساخت فاضلاب باشد؛ اگر اطلاعات همه این دستگاه ‍ ها در دسترس همدیگر باشد انجام هر کاری آسانتر و کم هزینه تر خواهد شد.

پورمحمدی تصریح کرد: SDI در واقع یک سیستم پشتیبان و یکپارچه سازی اطلاعات برای برنامه ریزی است.

وی با بیان اینکه در دسترس بودن همزمان مجموعه ای از اطلاعات بسیار در زمان صرفه جویی ایجاد می کند، افزود: در حوزه برنامه ریزی اگر لایه های مختلف اطلاعات نباشد تصمیم گیری ها دچار آزمون و خطاهای متعددی خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت SDI، GIS و سایر سامانه های اطلاعات مکانی متذکر شد: ما مجبوریم اطلاعات خود را از کشو ادارات خارج کنیم و در محیط نرم افزاری قرار دهیم تا برای همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اطلاعات خود را از کشو ادارات خارج کنیم

باید اطلاعات خود را از کشو ادارات خارج کنیم