مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:402020-09-27اقتصادي

تلاش برای افزایش ظرفیت انبارهای ذخیره سازی در سیستان وبلوچستان


با توجه به واردات کالاهای اساسی حوزه جنوب شرق کشور از بندر چابهار، افزایش ظرفیت انباری حدود یک میلیون تن کالا برای چشم انداز 20 ساله استان برنامه ریزی شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان با توجه به واردات کالاهای اساسی حوزه جنوب شرق کشور از بندر چابهار، افزایش ظرفیت انباری حدود یک میلیون تن کالا برای چشم انداز 20 ساله استان برنامه ریزی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در سال جاری با توجه به رونق بندر چابهار و واردات کالاهای اساسی حوزه جنوب شرق کشور از طریق این بندر ظرفیت انبار حدود یک میلیون تن کالا برای چشم انداز 20 ساله در استان مورد نیاز می باشد که با پیگیری استاندار، شرکت بازرگانی دولتی ایران و دستگاه های متولی یک قطعه زمین به مساحت 50 هکتار در جوار سیلو وحدت متصل به خط آهن تحویل گردید و در حال حاضر در مرحله مناقصه، اخذ پیمانکار جهت حصارکشی و تسطیح زمین می باشد.

تاکنون در رابطه با انبارهای چابهار و زمین مجتمع انبارهای زاهدان بالغ بر 500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

از سوی دیگر ظرفیت ذخیره سازی کالاهای اساسی در بندر چابهار (طریق القدس) که بعد از طوفان گونو کاملاً تخریب و غیرقابل استفاده شده بود با تعمیرات اساسی انبار ها در سال 98 افزایش یافت و ظرفیت انبارها به بیش از 150 هزار تن قابل بهره برداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای افزایش ظرفیت انبارهای ذخیره سازی در سیستان وبلوچستان

تلاش برای افزایش ظرفیت انبارهای ذخیره سازی در سیستان وبلوچستان