مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:102020-09-27اقتصادي

تخصیص 1600 میلیارد به اجرای سد باغان و خط انتقال آب آن


استاندار بوشهر با بیان اینکه یک هزار و600 میلیارد تومان هزینه پروژه سد باغان است گفت: از این میزان هزار و 200 میلیارد تومان هزینه اجرای سد و 400 میلیارد تومان نیز هزینه خط انتقال آب از سد باغان به سمت مسیر ریز و پالایشگاه است که در این مسیرانارستان و ریز نیز .

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با بیان اینکه یک هزار و600 میلیارد تومان هزینه پروژه سد باغان است گفت: از این میزان هزار و 200 میلیارد تومان هزینه اجرای سد و 400 میلیارد تومان نیز هزینه خط انتقال آب از سد باغان به سمت مسیر ریز و پالایشگاه است که در این مسیرانارستان و ریز نیز از این آب بهره مند می شوند.

عبدالکریم گراوند در آیین آغاز بتن ریزی بدنه سد باغان از محل فینانس خارجی با تبریک هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه امروز عملیات بتن ریزی سد باغان آغاز شده است اظهار داشت: پروژه سد باغان اکنون دارای 35 درصد پیشرفت فیزیکی است که با آغاز بتن ریزی سد امید می رود با پیگیری ها، پروژه بر اساس برنامه زمان بندی تکمیل و افتتاح شود.

وی، محل اعتبار سد باغان را فاینانس خارجی کشور چین دانست و بیان کرد: 1200 میلیارد تومان هزینه اجرای پروژه سد باغان و 400 میلیارد هزینه اجرای خط انتقال آب از سد باغان به سمت بخش ریز جم و پالایشگاه گاز شهرستان جم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 1600 میلیارد به اجرای سد باغان و خط انتقال آب آن

تخصیص 1600 میلیارد به اجرای سد باغان و خط انتقال آب آن