مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-27بين الملل

اسقف مارونی های لبنان: با انصراف نخست وزیر مکلف کشور در برابر خطرات متعددی است


اسقف مارونی های لبنان از وضعیتی که کشورش به آن رسیده، از هم پاشیدگی موسسات قانون اساسی و ارتباطات آن ها و نیز وضعیت نفوذ، زورگویی و اعمال شروط بین افشار جامعه انتقاد کرد.

- اسقف مارونی های لبنان از وضعیتی که کشورش به آن رسیده، از هم پاشیدگی موسسات قانون اساسی و ارتباطات آن ها و نیز وضعیت نفوذ، زورگویی و اعمال شروط بین افشار جامعه انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی چاپ لندن، مار بشاره پترس الراعی، اسقف مارونی های لبنان از وضعیت کنونی لبنان انتقاد کرد که وضعیتش برخلاف نظام سیاسی این کشور یعنی دموکراسی، تعدد فرهنگی، دینی و فضای باز به روی کشورهای شرق و غرب با ارتباط، همکاری و تبادلات همزمان با حفظ حاکمیتش به دور از اختلافات، جناح بندی، جنگ ها، بی طرفی فعال به حکم هویت و ماهیت آن بدون نص قانونی، داخلی یا منطقه ای یا بین المللی است، همانطور که در 50 سال اول حیاتش به عنوان یک کشور مستقل عمل کرده است.

راعی اظهار کرد: فعالیت هر گروهی باید در تعامل با دیگران باشد نه در زورگویی بر آنها.

نقش همه ما با هم از نقش انفرادی و تکی قوی تر است.

کاش انفجار بندر بیروت و توجه کشورها به ملت لبنان عاملی برای بیداری وجدان ملی با هدف تشکیل دولت براساس قانون اساسی، منشور و سند وفاق ملی به لحاظ وجدانی و معنوی و با سرعت و نیت صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسقف مارونی های لبنان: با انصراف نخست وزیر مکلف کشور در برابر خطرات متعددی است

اسقف مارونی های لبنان: با انصراف نخست وزیر مکلف کشور در برابر خطرات متعددی است