مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-27اقتصادي

معرفی 191 نیاز فناورانه در صنایع مختلف به دانش بنیان ها


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: طی رویدادهای مختلفی که در صندوق برگزار شده تاکنون 191 نیاز فناورانه به شرکتهای دانش بنیان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتا کنون 6 رویداد مجازی ارایه نیاز فناورانه برای صنعت برق، کشاورزی، ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت، امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مددکاری و حمایت از مددجویان برگزار شد که تاکنون در این رویدادها 191 نیاز فناورانه ارائه شده است.

ملکی فر گفت: تزریق فناوری های پیشرفته، تقویت روحیه خودباروی، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه بازار، جلوگیری از خروج ارز و تامین نیازهای فناورانه از جمله اهداف برگزاری این رویدادها به شمار می روند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد:بعد از برگزاری این رویدادها به شرکت های صنعتی و دانش بنیان، تسهیلاتی اعطا می کنیم تا بتوانند محصولاتی در راستای رفع نیاز صنایع ارائه دهند.

حمایت لیزینگی صندوق نوآوری و شکوفایی وی در خصوص حمایت لیزینگ صندوق گفت: طرف های خریدار فناوری در قالب لیزینگ می توانند 70 تا 80 درصد مبلغ خرید را از صندوق نوآوری تسهیلات 3 ساله با نرخ 9 درصد دریافت کنند ضمن آنکه شرکت های دانش بنیانی که موفق به عقد قرار داد شوند می توانند انواع ضمانت نامه ها همچون ضمانت نامه پیمان، تسهیلات سرمایه در گردش، تولید صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 191 نیاز فناورانه در صنایع مختلف به دانش بنیان ها

معرفی 191 نیاز فناورانه در صنایع مختلف به دانش بنیان ها