مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-27سياسي

تهران پایلوت اجرای محدودیت های کرونایی شده است


استاندار تهران با اشاره به اینکه تهران پایلوت اجرای محدودیت های کرونایی شده است، گفت: بر این اساس به کسانی که ماسک ندارند خدمت ارائه نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان سبب شده تمهیدات سختگیرانه تری اتخاذ شود اظهار داشت: بر همین اساس تهران به عنوان پایلوت اجرای محدودیت های کرونایی در نظر گرفته شده است.

محسنی بندپی با بیان بر اساس محدودیت های در نظر گرفته شده مقرر شد به کسانی که ماسک ندارند خدمات ارائه نشود گفت: همچنین کارمندانی که به این افراد خدمات ارائه کنند خلاف آیین نامه عمل کرده اند.

استاندار تهران بیان داشت: طی هفته های اخیر تعطیلات سبب بیشتر شدن بیماران سرپایی شده و میزان بستری ها نیز رو به افزایش شده که همین موضوع خدمت رسانی به بیماران را سخت تر کرده است.

وی افزود: طی روز گذشته جلسه ستاد استانی تشکیل و پیشنهاداتی ارائه شد که پس از تأیید دو وزیر در استان اجرایی می شود، چرا که تهران به چابک سازی، کم کردن تراکم و اعمال محدودیت های بیشتر نیاز دارد و بر همین اساس پیشنهاد استانداران و دانشگاه های علوم پزشکی این بود که استانداران از اختیارات استانی استفاده کنند تا برخی محدودیت ها اعمال شود که در جلسه ستاد ملی این امر مصوب شد، با این شرط که ستادهای استانی پیشنهادات خود را به دو وزیر بهداشت و کشور ارسال کنند و پس از تأیید آنها جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران پایلوت اجرای محدودیت های کرونایی شده است

تهران پایلوت اجرای محدودیت های کرونایی شده است