مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-27اجتماعي

آیلتس رو قورت بده


کتاب قورباغه ات را قورت بده نوشته برایان تریسی Brian Tracy را خوانده اید؟ طبق همان استراتژی می خواهیم به شما کمک کنیم چطور این آزمون سخت را که مثل خوردن قورباغه است پشت سر بگذارید.

- کتاب "قورباغه ات را قورت بده" نوشته برایان تریسی Brian Tracy را خوانده اید؟ طبق همان استراتژی می خواهیم به شما کمک کنیم چطور این آزمون سخت را که مثل خوردن قورباغه است پشت سر بگذارید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آکادمی زبان اکسیر، اخذ مدرک آیلتس را به این قورباغه تشبیه می کنیم و کسی که این قورباغه را قورت بدهد، خیلی کارهای سخت دیگری را در مسیر موفقیتش پشت سر می گذارد.

بیایید ببینیم چطور باید این قورباغه را قورت دهیم.

چرا آزمون IELTS برای ایرانیان سخت است؟ متاسفانه، سیستم آموزشی کشور بر پایه حفظیات تئوری ها بوده و کاملا از ایجاد مهارت و انجام عملی کارها بدور است.

این درحالیست که شرکت در آزمون آیلتس، نه تنها نیازمند دانش است، بلکه آن چه که مستقیما در متقاضی ارزیابی می شود، مهارت های ارتباطی ایشان است: Reading, Writing, Listening, and Speaking.

دانشجویان ایرانی وقتی با آزمون آیلتس رو به رو می شوند، در ابتدا دنبال حفظ کردن قالب ها، کلمات، گرامرها و جملات هستند که پس از مدتی متوجه می شوند راهش این نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیلتس رو قورت بده

آیلتس رو قورت بده