مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:102020-09-27سياسي

سرلشگر صفوی: به ونزوئلا بنزین دادیم، طلا گرفتیم


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه هر کشور مسلمان و غیرمسلمان که از ما کمک بخواهد، کمک شان می کنیم اما از آنها پول می گیریم، - گفت: به ونزوئلا بنزین دادیم و شمش طلا گرفتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از انتخاب، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه مراسم تداوم دفاع مقدس در جبهه مقاومت که صبح امروز (یکشنبه) در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب به بنده فرمودند نهضت خاطره گویی را راه اندازی کنید.

چند سال است که این نهضت راه اندازی شده است و حدود 60 نفر از فرماندهان ارتش و سپاه و کسانی که در جنگ تأثیرگذار بودند را به مراکز آموزشی نیروهای مسلح فرستادیم.

به نوشته مهر، صفوی افزود: هدف از نهضت خاطره گویی بیان حقایق و اسرار فروخفته و پشت پرده دفاع مقدس و جلوگیری از انحراف حقایق جنگ است.

امروز رسانه های خارجی و برخی داخلی ها در مقالات و کتاب هایشان گفته های بالا و پایینی از جنگ بیان می کنند که خارج از حقایق جنگ است.

وی افزود: هدف بعد از نهضت خاطره گویی این است که تجربه دفاع مقدس که تداوم آن در جبهه مقاومت است، تبدیل به کتاب و این کتاب ها نیز به زبان های مختلف ترجمه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشگر صفوی: به ونزوئلا بنزین دادیم، طلا گرفتیم

سرلشگر صفوی: به ونزوئلا بنزین دادیم، طلا گرفتیم