مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-27سياسي

نقش زنان در تمامی عرصه ها مورد توجه قرار گیرد


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: نه تنها در دوران دفاع مقدس، باید به نقش و مشارکت زنان در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، - فرهنگی، سیاسی و.

به طور جدی توجه کنیم.

رقیه صادق زاده روز یکشنبه در وبینار نقش زنان در دفاع مقدس با اشاره به نقش برجسته زنان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم و جا دارد که یاد و خاطره شهدای گرانقدر کشورمان را گرامی بداریم.

وی با بیان این که در راستای گرامیداشت دفاع مقدس، یک سری برنامه ها تدارک دیده شده و از خردادماه تا اسفند ماه به ترتیب برگزار خواهد شد، افزود: همه ساله در راستای گرامیداشت نقش زنان در دفاع مقدس اقدام به برگزاری یادواره 267 شهیده زن استان و همایش نقش زنان در دفاع مقدس می کردیم که امسال این همایش به صورت وبینار برگزار می شود.

وی با تاکید بر این که باید به خاطر داشته باشیم که طی دوران دفاع مقدس، شش هزار و 428 زن به شهادت رسیدند که حدود 500 نفر از آنها رزمنده بودند، اضافه کرد: 2280 امداد گر و حدود 2000 پزشک زن نیز در دوران دفاع مقدس خدمت رسانی می کردند.

حضور اجتماعی بانوان در دروان مقدس بی نظیر و بی همتا بود خانم مریم آبزن ، امدادگر دوران دفاع مقدس و فعال فرهنگی نیز در این وبینار با بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس، به نقش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنان در تمامی عرصه ها مورد توجه قرار گیرد

نقش زنان در تمامی عرصه ها مورد توجه قرار گیرد