مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-27اقتصادي

دستورالعمل حفظ رابطه اشتراکی کارکنان با صندوق بازنشستگی کشوری


از سوی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع، دستورالعمل حفظ رابطه اشتراکی کارکنان با صندوق بازنشستگی کشوری در حالت های بازخرید خدمت، استعفا، اخراج و مرخصی بدون حقوق به استان ها ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در اجرای قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور از سوی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع، دستورالعمل حفظ رابطه اشتراکی کارکنان با صندوق بازنشستگی کشوری در حالت های بازخرید خدمت، استعفا، اخراج و مرخصی بدون حقوق به ادارات کل استان ابلاغ گردید.

بر اساس این گزارش دربندهایی از این دستورالعمل آمده است؛ در صورت تمایل کارکنان به ادامه اشتراک در حالت های بازخرید خدمت، استعفا، اخراج و مرخصی بدون حقوق، این افراد می توانند شخصاً یا از طریق وکیل قانونی تقاضای کتبی حفظ رابطه و ادامه اشتراک در صندوق بازنشستگی کشوری را حداکثر تا سه ماه از تاریخ صدور حکم کارگزینی مربوطه به مدیریت صندوق مذکور در استان محل اقامت خود ارائه دهند.

بر این اساس کارمندان شاغل در دستگاه های اجرایی مشترک صندوق بازنشستگی کشوری که به موجب قوانین و مقررات مربوط به دستگاه اجرایی دیگر منتقل می شوند و دستگاه اجرایی محل انتقال آنان تابع صندوق بیمه ای دیگر می باشد تا زمانی که کتباً تقاضای تغییر صندوق و خروج از این صندوق را به امور اداری و مالی دستگاه اجرایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل حفظ رابطه اشتراکی کارکنان با صندوق بازنشستگی کشوری

دستورالعمل حفظ رابطه اشتراکی کارکنان با صندوق بازنشستگی کشوری