مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-27پزشكي

پلمب 500 واحد متخلف کرونایی در یزد


مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد گفت: طی شش ماهه نخست امسال 500 مرکز به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در یزد پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وبدا، دکتر محمدرضا جعفری با بیان این که طی شش ماهه نخست امسال تاکنون از 25 هزار مرکز تهیه موادغذایی و اماکن عمومی بازرسی شده است، اظهار کرد: از این تعداد از 13 هزار مرکز مربوط به تهیه و توزیع مواد غذایی و 11 هزار مورد اماکن عمومی بودند.

وی افزود: از تعداد کل بازرسی های انجام شده 500 واحد متخلف فعال به دلیل رعایت نکردم شیوه نامه های بهداشتی تعطیل شدند.

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد گفت: در این بازرسی ها شش هزار مورد اخطار بهداشتی صادر و 770 متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

جعفری تصریح کرد: کشف و معدوم سازی بیش از 40 هزار کیلوگرم مواد غذایی ناسالم، بررسی 3500 نمونه میکروبی آب، 2800 نمونه شیمیایی آب و 58 هزار و 700 مورد کلرسنجی از آب شرب استان، از دیگر اقدامات انجام شده توسط مرکز بهداشت یزد برای حراست از سلامت عمومی جامعه است.

وی بازرسی از دو هزار و 830 محل برگزاری عزاداری شامل مساجد، حسینیه ها و تکایا را جمله شاخص های اقدامات انجام شده در دهه محرم دانست و بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال 55 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 500 واحد متخلف کرونایی در یزد

پلمب 500 واحد متخلف کرونایی در یزد