مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-27اجتماعي

برخورد با توقف در حاشیه بزرگراه ها


معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با توقف خودروها در حاشیه بزرگراه ها و معابر اصلی پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در حاشیه آغاز این طرح گفت: یکی از علل وقوع تصادفات سنگین در پایتخت توقف خودروها در حاشیه بزرگراه ها است و متاسفانه رانندگان به تصور اینکه جایی امن برای توقف پیدا کرده اند اقدام به ایستادن و پیاده شدن از خودروهای خود کرده و همین موضوع منجر به تصادف می شود.

به گفته وی، در مواردی دیده شده رانندگانی که احیانا قصد سبقت در اتوبان ها و بزرگراه ها را دارند از توقف این خودروها اطلاع نداشته و کافی است بخواهند از سمت راست یک وسیله که عملی اشتباه نیز هست سبقت بگیرند آن گاه به شدت با خودرویی که توقف کرده برخورد کرده و خسارات جانی و مالی شدیدی بر جای می گذارند.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه طبق آیین نامه راهنمایی و رانندگی، هر گونه توقف کوتاه یا طولانی وسایل نقلیه در سطح محورها به علت خرابی وسیله نقلیه و همچنین توقف در حاشیه راه برای عرضه خرید و فروش کالا ممنوع است، اظهارکرد: در صورت وقوع حادثه منجر به فوت، جرح و خسارت، راننده وسیله نقلیه پارک شده به تناسب تقصیری که در به وجود آمدن حادثه داشتند، مقصر شناخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با توقف در حاشیه بزرگراه ها

برخورد با توقف در حاشیه بزرگراه ها