مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-27سياسي

متهمان پرونده شرکت شهرک های صنعتی البرز با قید وثیقه آزاد شده اند


عزم دستگاه قضایی در استان مبارزه با معدود تخلفاتی است که در شوراها صورت می گیرد که در همین رابطه پرونده هایی مطرح و به صورت جدی در حال بررسی هستند.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری البرز گفت: عزم دستگاه قضایی در استان مبارزه با معدود تخلفاتی است که در شوراها صورت می گیرد که در همین رابطه پرونده هایی مطرح و به صورت جدی در حال بررسی هستند.

حسین فاضلی هریکندی روز یکشنبه ششم مهرماه در حاشیه همایش قانون مداری و آرمان های دفاع مقدس با اشاره به تمرکز دستگاه قضا برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در باغات و اراضی کشاورزی اظهار کرد: برای اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات باید ملک در حال ساخت و ساز باشد و تخریب واحدهایی که زمان زیادی از تکمیل و ساخت آنها می گذرد نیازمند حکم دادگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاضلی هریکندی با اشاره به پیگیری پرونده های مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در هلجرد گفت: طی سال های گذشته به تعدادی از این پرونده ها رسیدگی و رای صادر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل پرونده هایی در خصوص تخلفات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اشاره کرد و افزود: عزم دستگاه قضایی در استان مبارزه با معدود تخلفاتی است که در شوراها صورت می گیرد که در همین رابطه پرونده هایی مطرح و به صورت جدی در حال بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمان پرونده شرکت شهرک های صنعتی البرز با قید وثیقه آزاد شده اند

متهمان پرونده شرکت شهرک های صنعتی البرز با قید وثیقه آزاد شده اند