مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-27اقتصادي

کلنگ زنی 2 مرکزآموزشی و حمایتی بهزیستی استان مرکزی در هفته سالمندان


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از کلنگ زنی 2مرکز توابنخشی روزانه سالمندان و مرکز حمایتی شبانه روزی سالمندان ابراهیم آباد همزمان با فرا رسیدن هفته ملی سالمندان خبر داد.

- زهرا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از کلنگ زنی دو مرکز توابنخشی روزانه سالمندان و مرکز حمایتی شبانه روزی سالمندان ابراهیم آباد همزمان با فرا رسیدن هفته ملی سالمندان خبر داد و گفت: برنامه های هفته ملی سالمندان از 7 تا 13 مهر ماه سال جاری و با شعار برنامه های هفته سالمندان به صورت غیر حضوری و با استفاده از فضای مجازی برگزار می شود.

وی  فراهم سازی دسترسی سالمندان به خدمات ضروری یا اورژانسی مورد نیاز بهداشتی، درمانی، مراقبتی، روانپزشکی، توانبخشی، مشاوره ای به صورت رایگان یا تخفیف دار و اطلاع رسانی در خصوص فرایند مراکز ارائه دهنده اینگونه خدمات در طول هفته تکریم و منزلت سالمندان و ایجاد تسهیلات دسترسی آسان بدون نوبت و تخفیف دار سالمندان به وسایل وابزار توانبخشی، پزشکی و پیراپزشکی با تایید یه پزشکی و ارائه مدرک هویتی و استحقاق سنجی را از فعالیت های این اداره کل در هفته سالمندان برشمرد.

       مدیرکل بهزیستی استان مرکزی برپایی پایگاه مجازی مشاوره ای جهت ارائه مشاوره، پویش مردمی احوال پرسی از سالمندان از طریق تماس تلفنی و مجازی درطول هفته ملی سالمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 2 مرکزآموزشی و حمایتی بهزیستی استان مرکزی در هفته سالمندان

کلنگ زنی 2 مرکزآموزشی و حمایتی بهزیستی استان مرکزی در هفته سالمندان