مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:402020-09-27اجتماعي

برگزاری 43 ویژه برنامه هفته گردشگری در سیستان وبلوچستان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان گفت: به مناسبت هفته گردشگری 43 ویژه برنامه در سطح شهرستان های مختلف استان از سوی این اداره کل اجرا می شود.

- مجتبی میرحسینی افزود: پنجم مهر روز ملی گردشگری و 6 مهر نیز روز جهانی گردشگری است و به همین مناسبت برنامه های متنوعی در سطح سیستان وبلوچستان اجرایی می شود.

وی گفت: از جمله برنامه های هفته گردشگری در سیستان وبلوچستان غبارروبی مزار شهدا، استقبال از اولین مسافران ورودی به استان در فرودگاه و راه آهن زاهدان، افتتاح واحدهای بوم گردی، دفاتر خدمات مسافرتی و مجتمع های گردشگری، راه اندازی مؤسسه آموزش گردشگری و راه اندازی کمیته های بیست گانه گردشگری در شاخه های مختلف این صنعت است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان افزود: همچنین برگزاری مجازی جشنواره غذاهای محلی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه گردشگری، استانداردسازی تأسیسات گردشگری و اهدای لوح ارتقای کیفیت و خدمات به 10 مؤسسه گردشگری که شرایط خود را ارتقا دادند و بهره برداری رسمی از استودیوی گردشگری به منظور تولید محتوا و گفتمان سازی از دیگر برنامه های هفته گردشگری در استان خواهد بود.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد نمایشگاهی از تصاویر بیابان لوت و گردشگری محرم نیز در اواخر هفته گردشگری در سیستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 43 ویژه برنامه هفته گردشگری در سیستان وبلوچستان

برگزاری 43 ویژه برنامه هفته گردشگری در سیستان وبلوچستان